01-231 ul. Płocka 9/11B Warszawa (Wola)

Top

Wszystkie

SeoFly / Wszystkie

Reklama internetowa w ecommerce jest ważnym narzędziem dla każdego, kto chce poprawić  swoje biznesowe wyniki. Wybór odpowiedniego narzędzia do mierzenia efektywności sprzedaży z reklam internetowych może być trudną decyzją, szczególnie jeśli nie jesteś zaznajomiony z pojęciem ROAS (Return On Ad...

Trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że głównym kryterium wyboru agencji SEO jest cena za świadczone usługi. Czy słusznie? Działania związane z pozycją strony  w wynikach wyszukiwania obejmują wiele aspektów. Złożoność działań sprawia, że agencje SEO zatrudniają wielu specjalistów, często z...

https://twitter.com/googlesearchc/status/1404886100087246848 W dniu dzisiejszym Google ogłosiło start najbardziej oczekiwanej aktualizacji swojego algorytmu w 2021 roku. Aktualizacja ta znana pod nazwą "Page Experience Update" wprowadza do czynników rankingowych mierzenie wydajności strony internetowej. W poniższym wpisie kilka słów o tym co jest mierzone...

Miniony rok z oczywistych względów można zaliczyć do okresu, którego nie będziemy wspominać zbyt dobrze. W kontekście biznesowym, z powodu koronawirusa ucierpiały całe gałęzie gospodarki, ale wyjątkiem jest tu branża eCommerce, która urosła o dobre 30% rok do roku. W...

Czasami warto sięgnąć po nieco teorii, aby lepiej poruszać się w danej tematyce. Poniżej prezentujemy wyjaśnienie podstawowych pojęć oraz definicje terminów związanych z branżą SEO i SEM. Zapraszamy do lektury! 1. Co to jest SEO? SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania ukierunkowane...

Pozycjonowanie strony www jest obecnie kluczowym wsparciem marketingowym, od którego należałoby zacząć promocję każdej firmy. Fundamentem tych działań jest zaplecze pozycjonerskie czyli serwisy tematyczne, z których pozyskujemy linki do strony firmowej. Przygotowanie wartościowego zaplecza SEO wiąże się z dużymi nakładami pracy analitycznej,...

Problemy związane z instalacją kodów na stronie bywają prawdziwą zmorą dla specjalistów SEM. I to nie tylko w przypadku dużych stron, gdzie są mierzone i analizowane różne źródła ruchu oraz nieraz bardzo skomplikowane ścieżki, po których poruszają się użytkownicy, nim zrealizują lub nie konwersję, co z kolei nieraz wymaga podpięcia wielu narzędzi analitycznych, ale również  małych witryn.

Google nieustannie ulepsza swoje usługi reklamowe dążąc do dostarczenia marketerom jak najbardziej efektywnych narzędzi do prowadzenia działań promocyjnych w internecie. Jedną z ciekawszych innowacji w tym względzie jest Display KeyWord Select. DSK to udoskonalony algorytm Google AdWords mogący być wykorzystywany w...

W oficjalnym komunikacie przekazanym przez Google podano, że aktualizacja algorytmu Google nazywana potocznie ,,Pingwinem” stała się integralną częścią systemu wyszukiwarki, wpływając na podawane wyniki w czasie rzeczywistym. Można stwierdzić, że jest to efektowne zwieńczenie procesu zapoczątkowanego w 2012 roku, kiedy...

Pragniemy poinformować, że na naszej stronie poszerzyliśmy ofertę o 3 dodatkowe usługi: wizytówki Google Maps, bannery reklamowe oraz budowę dedykowanych zaplecz. Każda z nich może przyczynić się do rozwoju biznesu oraz skutecznej promocji marki w Internecie.  Praktyka działań SEO oraz SEM...

Gmail Sponsored Promotions to nowy typ reklamy dostępny w Google AdWords. Co prawda najwięksi reklamodawcy w Polsce mogli już go testować od zeszłego roku ( a nawet wcześniej), ale dopiero teraz jest powszechniej udostępniany mniejszym firmom i samodzielnym specjalistom. Czym jest...

Każdy seowiec słyszał o najpopularniejszych sygnałach pozycjonujących. Linki zwrotne, optymalizacja strony, sygnały społecznościowe. To wszystko znamy. Ostatnio jednak w branży pojawiały się głosy o nowym typie sygnału pozycjonującego. Sygnału, który jest na tyle silny, że może wybić stronę na pierwsze miejsca...