Budowanie widoczności strony internetowej poprzez pozycjonowanie opiera się na strategii. Jej kluczowym elementem jest audyt SEO, który ma on na celu wykrycie błędów występujących na stronie internetowej ale również zwiększyć atrakcyjność witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych. Profesjonalna analiza SEO wykaże błędy popełnione na etapie projektowania strony oraz obszary, w których istnieje potencjał by w szybki sposób podnieść pozycję strony w wynikach Google.
Kiedy wskazany jest audyt SEO/UX?
jeśli chcesz zweryfikować kompetencje aktualnie zatrudnionej agencji interaktywnej lub SEO,
planujesz rozpocząć pozycjonowanie strony, działania te powinien poprzedzać szczegółowy audyt SEO,
potrzebujesz diagnozy w jakim stopniu strona jest przygotowana pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach,
jeśli zmniejszyć koszty pozyskiwania klientów i szerzej dotrzeć ze swoją ofertą,
Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych zawsze powinny być skoordynowane ze zmianami w strukturze, treści i kodzie witryny. Brak takich działań to sygnał, że należy z uwagą przyglądać się działaniom firmy pozycjonującej. Optymalizacja i audyt SEO/UX to usługa, dzięki której pozycja widoczność Twojej strony może ulec znacznej poprawie nawet bez podjęcia długofalowego pozycjonowania.
Wykonanie audytu SEO/UX głównie opiera się na przeprowadzeniu wnikliwej analizy strony internetowej. Dotyczy to wszystkich jej elementów, zaczynając od aspektów technicznych, a kończąc na zawartym contencie. Podczas wykonywaniu audytu strony www wykorzystywane są profesjonalne narzędzia, które pozwalają wykryć kluczowe błędy mające negatywny wpływ na proces pozycjonowania.
Audyt SEO/UX jest drogowskazem zawierającym najważniejsze rekomendacje. Ich rolą jest wskazanie wykrytych błędów oraz możliwych rozwiązań umożliwiających ich naprawienie.
Zalety audytu SEO/UX
Gotowe rekomendacje
Otrzymujesz istotne rekomendacje dla swojej strony internetowej, które są gotowe do wdrożenia.
Większa sprzedaż
Zwiększasz sprzedaż poprzez zoptymalizowaną stronę internetową, której obsługa jest znacznie wygodniejsza.
Optymalizacja kosztów
Zmniejszasz koszty pozyskiwania klientów z wyszukiwarek, ponieważ dopracowane strony to mniejszy koszt konwersji.
Wypełnij formularz i otrzymaj darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.
Skontaktujemy się z Tobą w 24h.
Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego po 9.00.
Z czego składa się audyt SEO?
Audyt SEO to kompleksowa analiza strony internetowej, mająca na celu zidentyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji, aby poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten obejmuje różne aspekty techniczne, treściowe i off-page strony. Oto główne elementy, na których polega audyt SEO:
Analiza indeksacji
Pierwszym krokiem audytu SEO/UX jest analiza poprawności indeksowania strony w wyszukiwarkach. Sprawdzamy czy wszystkie kluczowe zasoby są dostępne dla robotów indeksujących. Weryfikujemy poprawność mapy witryny oraz stan strony w narzędziu Google Search Console
Analiza struktury
Sprawdzamy budowę strony internetowej oraz jej zawartość pod kątem ewentualnych błędów. Analizujemy zawartość strony zaczynając od struktury nagłówków, a kończąc na opublikowanym contencie.
Analiza optymalizacji
Ten etap audytu koncentruje się na pełnym wykorzystaniu optymalizacji strony pod kątem słów kluczowych. Skupiamy się na meta tagach, treściach i grafikach. Sprawdzana jest ich poprawność, unikalność oraz rozmiar, co jest ważne w procesie optymalizacji witryny.
Analiza duplikacji
Duplikacja treści w obrębie strony jak i poza nią jest zjawiskiem mającym negatywny wpływ na jej widoczność. Dlatego ważne jest jest ograniczenie lub zminimalizowanie, co pozwoli wzmocnić jej pozycje oraz poprawić wizerunek marki w sieci.
Analiza prędkości
Prędkość strony internetowej jest istotnym czynnikiem w funkcjonowaniu każdej strony internetowej. Dlatego dokładnie analizujemy Twoją stronę oraz jej zasoby w celu jej przyśpieszenia. Weryfikujemy również zawartość strony po uzyskaniu dostępu do panelu administracyjnego.
Analiza obsługi
Sprawdzamy stronę pod kątem obsługi na urządzeniach mobilnych, co ma istotny wpływ na ponad 60% dzisiejszych użytkowników. Analizie poddajemy każdą podstronę i sekcję, żeby poprawić ich intuicyjnych i ułatwić realizację konwersji.
Analiza zachowania
Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia, które pozwalają dokładnie przeanalizować zachowania użytkowników odwiedzających na Twojej stronie. Sprawdzamy, które podstrony i elementy cieszą się największym zainteresowaniem, a które wymagają poprawy i dopracowania. Weryfikujemy czy obecne CTA zapewniają wygodny sposób realizacji podjętej decyzji przez użytkownika.