01-231 ul. Płocka 9/11B Warszawa (Wola)

Top

Pozycjonowanie stron www

SeoFly / Oferta / Pozycjonowanie stron www

Co to jest SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych (Search Engine Optimization, w skrócie SEO) to jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję swoich produktów i usług oraz na budowanie pozytywnego wizerunku w Internecie. Jest to szereg działań optymalizacyjnych wdrażanych na stronie i mających na celu poprawienie jej widoczności.

Czy optymalizacja i pozycjonowanie stron www jest tym samym? Jeśli chcemy trzymać się definicji, to optymalizacja stron internetowych jest wdrażaniem zaleceń, dobrych praktyk na stronie. Obejmuje to techniczne aspekty, takie jak ustawienie odpowiednich przekierowań, oraz działania bardziej “miękkie”, jak stworzenie dobrej jakości treści na stronie, które są atrakcyjne dla użytkownika oraz dla robotów Google.

Optymalizacja to jeden z aspektów SEO. Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wiele innych działań takich jak link building, kontrolowanie indeksacji strony, czy ciągła analiza danych. Można powiedzieć, że pozycjonowanie jest pracą ciągłą i polega na nieustannym zwiększenia autorytetu pozycjonowanej strony.

    Napisz do nas

    Chcę zwiększyć widoczność mojej strony w Google

    Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy Ci plan działań





    Jaki jest cel pozycjonowania stron?

    Podstawowym celem pozycjonowania stron internetowych jest wyniesienie ich na najwyższe wyniki w Google na konkretne zapytanie. Wraz z rozwojem wyszukiwarki Google oraz coraz większym procentem ludzi korzystających z internetu, z czasem doszły do tego inne cele. Obecnie SEO to również budowanie obecności marki w internecie, nadzór na technicznymi aspektami strony oraz nieustanne szukanie i analiza kanałów pozyskania użytkowników z ruchu organicznego.

    Warto rozróżnić SEO od płatnych reklam Google Ads. Google nigdy nie przyjmuje opłat za umieszczenie i pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Jedynym sposobem, aby wyświetlać się w nich jak najwyżej, jest odpowiednie pozycjonowanie strony.

    Zalety pozycjonowania stron internetowych

    Można wyróżnić naprawdę wiele korzyści płynących z tego, że strona jest stale pozycjonowania.

    pozycjonowanie warszawa

    Wzrost widoczności strony

    pozycjonowanie stron warszawa

    Zwiększony ruch na stronie

    pozycjonowanie stron www

    Dotarcie do potencjalnych klientów

    zwiekszenie-rozpoznawalnosci-i-pozycji-marki

    Zwiększenie rozpoznawalności i pozycji marki

    wzrost-zyskow

    Wzrost zysków

    redukcja kosztów

    Mniejsze koszty w porównaniu do reklamy tradycyjnej

    Pozycjonowanie stron internetowych

    - na co kładziemy nacisk w SeoFly?

    Marketing internetowy, obecność w Google i prowadzenie GoogleAds to obecnie podstawowa forma promocji dla wielu biznesów. Obecnie nawet podejrzanym jest, jeśli firma nie ma własnej strony internetowej, która odpowiednio wygląda, jest szybka i dostosowana do urządzeń mobilnych. Należy pamiętać, że w sieci nic nie ginie, a użytkownicy są coraz bardziej świadomi. Dlatego działania związane z marketingiem internetowym powinny być przemyślane, jakościowe, rozłożone w czasie oraz kompleksowe. Budowanie pozycji w sieci jest rzeczą długotrwałą, ale też delikatną.

    SEO może przynieść dużo dobrego, jednak musi być ono wykonane dobrze i według zaleceń Google (tzw. White Hat SEO). Nieetyczne działania sprawią, że strona spadnie w wynikach wyszukiwania lub nawet zostanie usunięta z indeksu. Dlatego, przy wyborze specjalisty SEO, warto kierować się sprawdzonymi agencjami, które mają udokumentowane sukcesy i nie stosują niedozwolonych działań (tzw. Black Hat SEO).

    Ponad 200 czynników jest sprawdzanych przez Google przy ustawianiu pozycji strony. Większość z nich nie jest jawna. Specjaliści SEO mają do dyspozycji jedynie ogólne poradniki i wytyczne Google. Należy więc pamiętać, że nikt nie jest w stanie zagwarantować pierwszej pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

    W SeoFly pamiętamy o bezpiecznych i etycznych działaniach

    • Nie korzystamy z systemu wymiany linków, mieszarek tekstów ani automatycznych dodawarek. Twoja domena jest u nas bezpieczna.
    • Tworzymy i dystrybuujemy treści, zapewniając Klientowi wartościowy content z linkiem do jego strony.
    • Tworzymy unikalne i jakościowe treści, spełniające określone cele Klienta.
    • Posiadamy własne, jak i partnerskie serwisy, wykorzystywane do link buildingu.

    Jak w SeoFly pozycjonujemy strony internetowe?

    Działania typowe, które są stosowane przy każdej stronie internetowej to:

    Audyt SEO:

    Techniczna analiza strony i konkurencji

    Optymalizacja tekstów na stronie pod kątem fraz kluczowych

    Sprawdzanie stanu indeksacji

    Wybór optymalnej strategii SEO:

    Analiza potrzeb i możliwości

    Określenie celu

    Przygotowanie propozycji działań

    Miesięczne raportowanie

    Przedstawienie osiągniętych wyników

    Analiza obecnej sytuacji

    Podsumowanie przeprowadzonych działań

    Działania SEO i optymalizowanie witryny

    Link building

    Rozwój jakościowego kontentu na stronie

    Stały monitoring strony i analiza widoczności

    W SeoFly dostosowujemy strategię w zależności od specyfiki biznesu Klienta. Dlatego oprócz standardowego pakietu działań za każdym razem dobieramy inne aktywności, aby mieć pewność, że strona internetowa lub sklep będą odpowiednio widoczne.

    Pozycjonowanie lokalne

    Pozycjonowanie lokalne to propozycja dla tych biznesów, którym zależy na klientach z konkretnej miejscowości, regionu, czy nawet dzielnicy. Główne różnice pomiędzy pozycjonowaniem lokalnym a globalnym, polegają na innym sposobie optymalizacji witryny oraz tekstu – skupiamy się przede wszystkim na powiązaniu strony z lokalizacją użytkownika. Różnica jest również widoczna w wybranych słowach kluczowych, które muszą być ściśle powiązane z interesującym nas regionem.

    Ważnym aspektem pozycjonowania lokalnego jest założenie lub optymalizacja już istniejącej mapki Google My Business. Warto zauważyć, że mapki Google My Business to również wyniki organiczne i też są wybierane przez algorytm Google.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Pozycjonowanie sklepów www jest obecnie bardzo dobrą szansą na dotarcie do potencjalnych klientów. Szacuje się, że handel online w najbliższych latach będzie jedynie przyspieszał – w pierwszej połowie 2020 roku konsumenci wydali na zakupy online około 347 mld dolarów, co oznacza wzrost o 30% w stosunku do poprzedniego roku. Warto pamiętać, że w internecie pojawia się coraz więcej e-sklepów co powoduje, że wybicie się ponad konkurencję robi się coraz trudniejsze.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych jest jednym z pierwszych kroków, jakie powinien wykonać przedsiębiorca decydujący się na własny sklep online. Czy różni się pozycjonowanie sklepu www od strony internetowej?

    W e-sklepach niezwykle ważna jest odpowiednia architektura całej strony. Odpowiednia kategoryzacja produktów jest ważna przede wszystkim dla użytkownika, ale również dla robotów Google. Krótkie adresy URL, odpowiednie zabezpieczenie strony (certyfikat SSL), czy wybór odpowiedniej platformy do prowadzenia strony, to również czynniki ważne przy pozycjonowaniu sklepów.

    Przy pozycjonowaniu sklepów www niezwykle ważny jest jakościowy i rozbudowany content na stronie. Dobre opisy produktów i kategorii oraz prowadzenie bloga jest obecnie konieczną podstawą dla każdego sklepu internetowego.

    Pozycjonowanie szerokie

    Marketing internetowy, obecność w Google i prowadzenie GoogleAds to obecnie podstawowa forma promocji dla wielu biznesów. Obecnie nawet podejrzanym jest, jeśli firma nie ma własnej strony internetowej, która odpowiednio wygląda, jest szybka i dostosowana do urządzeń mobilnych. Należy pamiętać, że w sieci nic nie ginie, a użytkownicy są coraz bardziej świadomi. Dlatego działania związane z marketingiem internetowym powinny być przemyślane, jakościowe, rozłożone w czasie oraz kompleksowe. Budowanie pozycji w sieci jest rzeczą długotrwałą, ale też delikatną.

    SEO może przynieść dużo dobrego, jednak musi być ono wykonane dobrze i według zaleceń Google (tzw. White Hat SEO). Nieetyczne działania sprawią, że strona spadnie w wynikach wyszukiwania lub nawet zostanie usunięta z indeksu. Dlatego, przy wyborze specjalisty SEO, warto kierować się sprawdzonymi agencjami, które mają udokumentowane sukcesy i nie stosują niedozwolonych działań (tzw. Black Hat SEO).

    Ponad 200 czynników jest sprawdzanych przez Google przy ustawianiu pozycji strony. Większość z nich nie jest jawna. Specjaliści SEO mają do dyspozycji jedynie ogólne poradniki i wytyczne Google. Należy więc pamiętać, że nikt nie jest w stanie zagwarantować pierwszej pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

    W SeoFly pamiętamy o bezpiecznych i etycznych działaniach.

    Pozycjonowanie na rynkach zagranicznych

    Prowadzisz biznes za granicą? Chcesz pozycjonować stronę internetową lub sklep w innym języku? Nie martw się – nie potrzebujesz od tego zagranicznej agencji. W SeoFly wypozycjonujemy ci stronę na rynku zagranicznym.

    W SeoFly pozycjonujemy strony lub sklepy internetowe na rynkach zagranicznych, zawsze biorąc pod uwagę specyfikę danego kraju. Warto zdać sobie sprawę, że co kraj, to pozycjonowanie jest trochę inne. Pod uwagę trzeba wziąć obowiązujące prawo, a także różnice kulturowe, które wpływają na odbiór tekstów. Na przykład w Niemczech przykłada się bardzo dużą wagę do ochrony danych osobowych. Niemcy również zwracają dużą uwagę na aspekty techniczne produktów, dlatego przy pisaniu tekstów warto uwypuklać te cechy.

    Aby pozycjonowanie zagraniczne się udało, to należy przeprowadzić szczegółową analizę lokalnej konkurencji oraz wiedzieć, jakie czynniki optymalizacyjne najlepiej się sprawdzają. W SeoFly dzięki doświadczeniu pozycjonowania stron na rynkach zagranicznych wiemy, jak do tego podejść i na co zwrócić uwagę.

    Ile kosztuje pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to długi proces, składający się z wielu etapów. Dlatego warto wiedzieć, że koszt pozycjonowania strony w Google nie jest jednorazowy i zależy od specyfiki strony, branży, czy oferowanych produktów / usług.

    Na koszty pozycjonowania składają się nie tylko godziny pracy specjalisty, ale również koszty pisania treści, pozyskiwania linków, czy opłacenia domen i hostingów. Jako agencja stale rozwijamy własne media internetowe, co pozwala na szybkie generowanie wartościowych linków, swobodę publikacji oraz promowanie Klientów.