W grudniowym wydaniu magazynu Nowości Gastronomiczne pojawił się artykuł autorstwa Kingi Darda na temat „SEO, czyli prosty sposób na sukces” czyli pozycjonowania w branży gastronomicznej.
Szukajcie na stronie 38!
W grudniowym wydaniu magazynu Nowości Gastronomiczne pojawił się artykuł autorstwa Kingi Darda na temat „SEO, czyli prosty sposób na sukces” czyli pozycjonowania w branży gastronomicznej.
Szukajcie na stronie 38!
Poznaj najciekawsze kampanie i działania związane z content marketingiem marek i firm w 2024 r. Przeczytaj o prognozach na 2025 i zmianach, jakie czekają branżę w nowym roku.
O tym wszystkim opowiada Łukasz Płociński — spejcjalista SEO.
Kliknij i przeczytaj wypowiedź eksperta na 2025 rok.
Podsumowanie 2024 oraz prognoza trendów AI w marketingu na 2025 rok przygotowane przez Krzysztofa Radzikowskiego.
Kliknij i przeczytaj wypowiedź eksperta na 2025 rok.
Podsumownie 2024 w branży e-commerce oraz prognoza trendów na 2025 rok przygotowane przez CEO Korneliusza Smolika.
Kliknij i przeczytaj o prognozach na 2025 rok.
Jakub Piasecki o trendach na 2025 r w branży reklam internetowych. Sektor PCC również otarł się o AI. Kliknij i przeczytaj o prognozach na 2025 rok.
Jakub Piasecki i Kinga Darda przygotowali artykuł dla drukowanego magazynu ,,Art of beauty” pokazując, jak ważne jest reklamowanie i pozycjonowanie stron związanych z branżą beauty.
Kinga Darda, specjalistka SEO z firmy Seofly wypowiedziała się jako ekspert w branży w temacie prognoz i trendów SEO na 2025r.
Artykuł dla portalu Signs.pl dostępny jest pod linkiem: Trendy i prognozy SEO 2025
Zapraszamy do lektury!
Jakub Piasecki, nasz Head of PPC, udzielił komentarza w artykule w Trend Book 2005 wydanym przez Wirtualne Media.
Jakub porusza temat blasków i cieni (przede wszystkim jednak cieni) dotyczących bezpośredniej komunikacji z dużymi platformami social mediowymi.
Szczegóły znajdziesz na stronie 9 Brand News Trendbook 2025!
Zapraszamy do lektury!
Dlaczego SEO jest ważne dla właścicieli restauracji? – Kinga Darda na Restaurant-management.pl
Na łamach magazynu Restaurant Management pojawił się artykuł naszej specjalistki SEO – Kingi. Artykuł zawiera wskazówki dla obecnych i nowych przedsiębiorców z branży HoReCa.
Odpowiedź, na te i inne pytania znajdziesz w bezpłatnej wersji artykułu online. Strona 32 🙂
Jak pozyskać klientów dla sklepu internetowego? – Mariusz Jałyński i Jakub Piasecki na Cyberfolks.pl
Optymalizacja SEO ma ogromny wpływ na przyciąganie klientów do sklepu internetowego. Dzięki odpowiednim działaniom możemy sprawić, aby nasza strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania potencjalnych użytkowników. Mówiąc inaczej, jesteśmy widoczni w momencie, gdy szukają oni produktów lub usług, jakie oferujemy.
W Google Ads dostrzegam potężne narzędzie, które ma potencjał do radykalnej zmiany sposobu, w jaki sklepy internetowe przyciągają klientów. Google jest obecny wszędzie tam, gdzie użytkownicy poszukują wskazówek, planują podróże lub przeszukują oferty zakupów.
Międzynarodowy raport o SEO i Content Marketingu – Korneliusz Smolik dla Whitepress
Warto przy tym pamiętać, że jedno to jest typowa praca SEO, czyli analiza strony, profilu linkowego, koordynowanie tworzenia treści itd., a drugie to komunikacja z klientem, tłumaczenie strategii, moderacja tekstów. Jeśli nie chcemy robić «głuchego telefonu» z udziałem dodatkowej osoby od customer service, trzeba mieć po prostu przewidziane te 2-3h miesięcznie na taki kontakt z klientem.
Jak nie zepsuć sobie SEO? 4 kroki do budowania biznesu w wyszukiwarkach – Mariusz Jałyński na Oohmagazine.pl
Samo posiadanie strony internetowej nie jest gwarancją sukcesu, bowiem dopiero początkiem drogi w prowadzeniu działań promujących daną markę. To dopiero za sprawą SEO strona internetowa może zacząć sprzedawać przy umiarkowanych nakładach na marketing w sieci. Dlatego ważne jest, żeby było ono przeprowadzone w prawidłowy i skuteczny sposób.
5 Sposobów na zepsucie sobie SEO – Barcamp SEOPOLAND 2023
Posiadanie strony internetowej wiąże się z ciągłym rozwojem również pod kątem SEO. Jednak zanim podejmie się decyzję o optymalizacji strony i wdrożeniu innych elementów istotnych dla wyszukiwarek warto zapoznać się z błędami, które mogą zaszkodzić stronie internetowej. Pozwoli to w znacznym stopniu zaoszczędzić czas i pieniądze potrzebne na naprawienie sytuacji.- Mariusz Jałyński, Manager SEO w Agencji SeoFly.
Wpływ połączenia WordPressa z AI na SEO – WordCamp Gliwice 2023
Dzisiaj dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, WordPress ma o wiele większe możliwości niż dotychczas. Istnieje obecnie wiele wtyczek bazujących na AI, które mogą w znacznym stopniu rozbudować stronę internetową o nowe funkcjonalności. Dzięki dobrym praktykom obejmującym: testy, analizę i optymalizację będziemy mieć pewność, że WordPress połączony ze sztuczną inteligencją pozwoli poprawić widoczność strony oraz jej kondycję. – Mariusz Jałyński, Manager SEO w Agencji SeoFly.
Pozycjonowanie, SEO i link building — poradnik dla przedsiębiorców cz. 1
Mówiąc inaczej, dbanie o SEO w wymiarze praktycznym oznacza wdrożenie wielu dobrych praktyk, które pomogą nam nie tylko w pozycjonowaniu, ale również na wielu innych polach. Warto to robić i do tego zachęcam” – radzi Korneliusz Smolik, CEO w Agencji SeoFly.
Czy ChatGPT zrewolucjonizuje rynek marketingu? Korneliusz Smolik dla Oferteo
W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o rozwiązaniu Microsoftu i tym jak może zmienić postrzeganie marketingu.Jaka jest rola SEO w dzisiejszym budowaniu brandu i na co zwracać uwagę przy wyborze agencji obsługującej firmowe kampanie? O tym wszystkim opowiada Korneliusz Smolik, współzałożyciel agencji Seofly, zajmującej się pozycjonowaniem SEO.
Kompendium wiedzy o polskich agencjach digital marketingowych – Korneliusz Smolik w Ebooku Whitepress
Poznaj branżę od podszewki. Ten e-book sprawi, że bez problemu założysz agencję marketingową lub jeśli masz już firmę zajmującą się digital marketingiem, wyniesiesz ją na wyżyny. Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, koniecznie się z nim zapoznaj.
Co zmieni się w SEO i linkbuilding w najbliższych latach? – Korneliusz Smolik i Krzysztof Radzikowski na Blog.majestic.com
Prognozy dla branży SEO w 2023r to w zasadzie temat rzeka, w którym prym wiodą takie zagadnienia jak rosnące znaczenie AI. Ja chciałbym jednak zwrócić uwagę na nieco mniej ,,gorące” zagadnienia, to znaczy nowe formy składania zapytań do Google czyli tzw. ,,visual search” oraz ,,voice search”. W coraz bardziej obrazkowej rzeczywistości, grafika czy fotografia mogą stanowić punkt wyjścia dla naszych poszukiwań informacji.
Na czym polega optymalizacja strony internetowej i na co zwrócić uwagę? – Mariusz Jałyński na Bluecactus.pl
Docieranie do klientów w wyszukiwarce Google może być realizowane za pośrednictwem różnych kanałów. Wyróżnia się tutaj 2 najważniejsze: kampanie Google Ads oraz organiczne wyniki wyszukiwania. W każdym z nich ogromne znaczenie ma zawartość strony internetowej, która przekłada się na uzyskiwane wyniki odwiedzin oraz sprzedaży.
Case Study – Pozycjonowanie stron – Korneliusz Smolik na Semcore.pl
Case study pozycjonowania strony Semcore.pl to dobry dowód na to, że w SEO ogromne znaczenie ma systematyczność oraz cierpliwość w prowadzeniu działań. Agencja stworzyła ponad tysiąc obszernych publikacji, co wymagało ogromnego nakładu pracy, a nie gwarantowało automatycznego sukcesu. To jest częsty problem, gdy po kilku merytorycznych wpisach firma odpuszcza starania o jakościowy content.
Meta tagi. Co powinieneś o nich wiedzieć? – Korneliusz Smolik na Chcenawczoraj.pl
Powiedzenie „skoro nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz” jest oczywiście przesadą, ale jeśli chodzi o biznes – to często święta prawda. Jednym z elementów, od którego może zależeć popularność Twojej strony w sieci, są meta tagi. Warto im się bliżej przyjrzeć, dlatego wyjaśniamy, dlaczego lepiej tego nie lekceważyć. Przy okazji rozprawimy się też z kilkoma mitami.
Jaki system CMS będzie najlepszy dla Twojej strony internetowej – Mariusz Jałyński na Adpublica.pl
Strona internetowa jest miejscem, w którym możemy przedstawić nasze treści innym osobom. W zależności od jej przeznaczenia może mieć różną budowę i zawierać dowolne elementy. Jednak stworzenie zarówno strony firmowej, jak i bloga osoby prywatnej nie jest łatwym zadaniem.
Kluczowe czynniki mające wpływ na prawidłowe indeksowanie się strony internetowej – Mariusz Jałyński na Afterweb.pl
Działanie strony internetowej ma bezpośredni wpływ na stan jej zaindeksowania, który jest procesem polegającym na zebraniu zawartości strony internetowej i przedstawieniu jej w wyszukiwarce. W trakcie indeksowania wszystkie treści, grafiki oraz linki trafiają do indeksu, który jest bazą danych.
Jak pozyskiwać klientów dla agencji digital – Korneliusz Smolik na Whitepress.pl
Pozyskiwanie klientów agencji w branży digital to niełatwe zadanie. Jak trafić do odpowiedniej grupy docelowej i przekonać potencjalnych klientów do skorzystania właśnie z Twoich usług? W tym artykule znajdziesz przydatne wskazówki.
Rozwój biznesu w sieci – pora także na Twoją firmę – Daniel Sierocki na Nowa-sprzedaz.pl
Ostatnie miesiące okazały się niełatwym czasem dla firm i przedsiębiorców. Nałożone obostrzenia, spadek popytu i towarzyszące sprzedaży zakazy zmieniły rynek i zachowania konsumenckie na długie miesiące. Przedsiębiorcy stanęli przed wieloma wyzwaniami i problemami.
Jak nie zepsuć SEO podczas zmiany strony internetowej ? – Mariusz Jałyński na Senuto.pl
Strona internetowa jest miejscem, w którym przedstawiamy naszą ofertę potencjalnym klientom. To jak ona się prezentuje, wpływa na postrzeganie naszej firmy. Dlatego jej zmiana jest procesem, który daje duże możliwości i ma znaczący wpływ na dalsze funkcjonowanie biznesu.