01-231 ul. Płocka 9/11B Warszawa (Wola)

Top

Display KeyWord Select – 35% więcej szans na konwersję

SeoFly / Google Ads  / Display KeyWord Select – 35% więcej szans na konwersję

Display KeyWord Select – 35% więcej szans na konwersję

Google nieustannie ulepsza swoje usługi reklamowe dążąc do dostarczenia marketerom jak najbardziej efektywnych narzędzi do prowadzenia działań promocyjnych w internecie. Jedną z ciekawszych innowacji w tym względzie jest Display KeyWord Select.

DSK to udoskonalony algorytm Google AdWords mogący być wykorzystywany w sieci reklamowej (i tylko tam). Jego cechą charakterystyczną jest to, iż wyświetla reklamy tylko wtedy, gdy przewiduje, że może się to zakończyć kliknięcie w nią i konwersją (np. dokonanie zakupu, rejestracją, wysłaniem zapytania ofertowego, itp.).

Według danych udostępnianych przez Google’a zastosowanie DSK-a powoduje, że szansa na konwersje w naszej kampanii wzrasta o 35%.

Jak uruchomić DSK-a?

W tej chwili Display KeyWord Select nie jest dostępny na wszystkich kontach. By go uzyskać, należy zgłosić się do suportu Google’a i poprosić o włączenie go. Gdy tak się stanie, sprawa jest już prosta.

Najpierw należy stworzyć kampanię typu „Tylko sieć reklamowa”. Następnie zaznaczyć, że w danej grupie reklamowej chcemy użyć DSK-a. Kolejny krok to wybór słów kluczowych odpowiednich dla naszej kampanii. I to w zasadzie tyle, może poza tym, że gdy już uzbieramy odpowiednią ilość konwersji, warto jeszcze uruchomić optymalizator konwersji CPA.

Na co warto zwrócić uwagę ustawiając kampanię z DSK-a?

Google daje kilka podpowiedzi pod tym względem.

  • warto wybrać najlepiej konwertujące dotychczas słowa kluczowe (oczywiście, jest to możliwe tylko wtedy, gdy mieliśmy wcześniej uruchomioną kampanię w sieci reklamowej z kierowaniem na słowa kluczowe)
  • warto korzystać z reklam tekstowych i graficznych
  • warto używać stawki CPA
  • warto używać optymalizatora konwersji

Są też rzeczy, których powinniśmy unikać.

  • nie warto używać słów wieloznacznych
  • nie warto używać zbyt wielu słów wykluczających (nie więcej niż 50 na grupę)
  • nie warto używać dopasowani słów kluczowych
  • nie należy używać zbyt wąskiego kierowania geograficznego oraz bardzo niskich stawek

Paweł Bąk

Specjalista SEM

Wykonaj bezpłatny audyt SEO swojej strony już Teraz!
Wprowadź adres URL swojej strony głównej lub dowolnej strony w swojej domenie i otrzymaj raport o jej działaniu w ciągu 30 sekund.






Jestem współzałożycielem agencji i koordynuję prace całego zespołu. Poza SEO, posiadam wieloletnie doświadczenie w copywritingu oraz public relations. Mam nadzieję, że podobał Ci się mój artykuł. Z chęcią odpowiem na każde pytanie dotyczące naszej pracy oraz projektów. Zapraszam do kontaktu! kom. 510796217 mail. [email protected]

Brak komentarzy

Skomentuj