Top

Google Ads

SeoFly / Google Ads

W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja o uwagę użytkownika jest ogromna, Google Ads stanowi niezastąpione narzędzie w arsenale każdego specjalisty SEM. Aby jednak w pełni wykorzystać jego potencjał, niezbędne jest zrozumienie i monitorowanie kluczowych wskaźników, które pozwalają na efektywne zarządzanie...

Witajcie, mamy świetną wiadomość :) Agencja SEOFLY właśnie otworzyła swój kanał na YouTube! SEOFLY to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tematyce (SEO, SEM) od 10 Lat. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i skutecznym strategiom pomaga swoim klientom osiągać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania...

Nowy parametr w adresach URL - "gad" "Google korzysta z parametru adresu URL gad, aby identyfikować adresy URL pochodzące z kliknięć reklam oraz poprawiać dokładność pomiaru konwersji. Każdy URL pochodzący z reklamy Google ma teraz w końcowym adresie &gad=1. Tego parametru nie...

Google cały czas rozbudowuje swoje narzędzia reklamowe sprawiając, że tworzenie efektywnych kreacji jest coraz łatwiejsze. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia kreacji jest kolejnym krokiem w rozbudowie Google Ads. Teksty reklamowe przygotowane przez AI Sztuczna inteligencja (AI) już od jakiegoś czasu podbija rynek...

Reklama internetowa w ecommerce jest ważnym narzędziem dla każdego, kto chce poprawić  swoje biznesowe wyniki. Wybór odpowiedniego narzędzia do mierzenia efektywności sprzedaży z reklam internetowych może być trudną decyzją, szczególnie jeśli nie jesteś zaznajomiony z pojęciem ROAS (Return On Ad...

Rok 2022 z całą pewnością nie zaliczał się do nudnych. Można zacząć się nawet zastanawiać czy nie dosięgnęło nas stare Chińskie przekleństwo i przyszło nam żyć w ciekawych czasach. Wydarzenia, które miały miejsce w tym roku wpłynęły wyraźnie na zapytania...

Google na początku roku postawił na podniesienie poziomu bezpieczeństwa w ekosystemie reklamowym Google Ads. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników Google wprowadził nowy program weryfikacji tożsamości reklamodawców. Pozwoli on odbiorcom poznać jaka firma oferuje daną usługę lub produkt co za tym idzie...