Top

Baza Wiedzy

SeoFly / Baza Wiedzy

Adresy URL są niezbędnym elementem każdej strony internetowej. Dzięki nim użytkownicy na całym świecie mogą zapoznawać się z ciekawymi treściami i udostępniać je dalej. Jednak Adresy URL to znacznie więcej niż zwykła ścieżka dzięki, której trafimy do danego wpisu na blogu lub produktu na sklepie. Bowiem jest to istotny element, który ma znaczący wpływ na SEO. Budowa Adresu URL Architektura adresów URL strony internetowej powinna być przemyślana. Bowiem pozwoli to nas uchronić przed bałaganem, który może pojawić się...

Koniec roku jest okresem bogatym w okazje sprzedażowe. Sklepy prześcigają się w promocjach z okazji Black Friday, Cyber Monday, Mikołajek, Świąt czy wyprzedaży poświątecznych. O ile z perspektywy klienta jest to idealny czas, aby coś kupić to dla sklepów jest to czas wzmożonych działań marketingowych. Wiele sklepów w tym okresie wyraźnie zwiększa intensywność swoich działań. Należy odpowiednio się na to przygotować i zaplanować kampanie tak, aby nie przespać okazji na zwiększenie sprzedaży. Dobre okazje na promocje w sklepie Listopad...

Głównym zadaniem każdej strony internetowej jest przedstawienie informacji w przyjaznej formie i zachęcenie użytkownika do podjęcia interakcji. Tutaj główną rolę odgrywają treści, które powinny być lekkie i łatwe w odbiorze. W połączeniu z umiejętną optymalizacją są gotowym przepisem na pozyskanie nowych użytkowników. Niestety nie każdy ma cierpliwość i chęci, żeby działać w ten sposób, przez co pojawiają się pomysły, żeby iść na skróty określane jako cloaking. Czym jest cloaking SEO? Optymalizacja treści jest podstawowym działaniem SEO, które daje...

  Co to jest sztuczna inteligencja? Sztuczna inteligencja, czyli z angielskiego artificial intelligence określana jest skrótem AI. Termin ten stworzył John McCarthy — amerykański informatyk, który został laureatem nagrody Turinga, za wybitne osiągnięcia w dziedzinie informatyki. Sztuczna inteligencja w coraz większym stopniu wkrada się w nasze życie. Często nawet nie mamy świadomości, że pomaga nam każdego dnia. Samo wyszukiwanie informacji w internecie czy dokonywanie zakupów online, zawdzięczamy właśnie sztucznej inteligencji. Świat systemów naśladujących ludzki mózg rozwija się w zastraszającym...

Co to jest meta description? Meta opis przykłady i wskazówki? Co warto wiedzieć przygotowując Meta Tag Description Meta Description WordPress – Yoast Seo description Podsumowanie W artykule omawiającym co to jest meta Title poruszyliśmy kwestię wyświetlania strony w wyszukiwarce Google. Teraz przyszedł czas na dokładne przedstawienie kolejnego elementu, który ma wpływ na pozyskiwany ruch oraz odbiór Twojej strony internetowej. Co to jest Meta Description? Meta Description jest znacznikiem Meta w kodzie HTML strony internetowej. Jego wartość jest oddzielnie...

Jedną z pierwszych rzeczy, na którą użytkownicy zwracają uwagę, to opinie o firmie lub produkcie. Te recenzje mogą zachęcić do zakupu lub skutecznie do niego zniechęcić. Ważne jest, aby prowadzić stały monitoring opinii, jakie dodają klienci do wizytówki, którą zarządzasz. Do każdej opinii warto się ustosunkować-niezależnie od jej charakteru. Warto zachęcać swoich klientów do oceny świadczonych usług, aby zdobywać więcej klientów.  Co zrobić gdy na profilu pojawiają się fałszywie negatywne opinie? Czy można je samodzielnie usunąć?...

Rozwój form reklamowych, które można wykorzystać w Internecie wyraźnie przyspiesza. Emisja reklam tekstowych lub bannerów graficznych w sieci już nie wystarcza w celu osiągnięcia celów kampanii reklamowej. Odbiorcy na tyle się do nich przyzwyczaili, że przestają je zauważać. Są to problemy, na które Google Ads stara się ciągle znajdować rozwiązania. Rozbudowane formy reklamowe w Google Ads Bardziej rozbudowane kreacje wymagają większych nakładów czasowych i finansowych przez co nie są dostępne dla wszystkich reklamodawców. Rozwiązania tych problemów można szukać...

18 sierpnia 2022 na twiterze zapowiedziano opublikowanie nowej aktualizacji algorytmu nazwanej “helpful content update”. W założeniu ma ona promować treści oryginalne, pomocne dla czytających pisane pod użytkownika a nie służące głownie zbieraniu ruchu z wyszukiwarki. Jest to nowy typ algorytmu o którym niewiele wiadomo. W opublikowanych przez Google wytycznych można znaleźć następujące rady: Skup się na treściach pisanych dla użytkowników Unikaj treści tworzonych pod wyszukiwarki Google zakłada że docelowa strona ma w pełni odpowiadać na to czego...

Pewnie zastanawiasz się, gdzie reklama Google Ads mogłaby się pojawić, aby dotrzeć do Twoich przyszłych klientów? Już wyjaśniamy. Google oferuje 5 przestrzeni reklamowych, w których możemy tworzyć kampanie promujące Twoje produkty czy usługi. Każdy z tych kanałów ma swoją specyfikę, możliwości i zalety. Sieć wyszukiwania, czyli pokaż się tam gdzie Cię szukają Reklamy w sieci wyszukiwania pojawiają się, gdy użytkownicy wprowadzą wybrane słowa kluczowe. Reklama pojawia się bezpośrednio na górze (nad wynikami organicznymi) i na dole strony wyszukiwarki. Jest to najściślejsza...

Blog firmowy to rewelacyjny sposób na promowanie twojej firmy. Blogowanie pozwala na łatwe zwiększenie contentu w witrynie, a także umożliwia interakcję z czytelnikami. Ponadto, blogi są często wyszukiwane przez wyszukiwarki internetowe, co może pomóc w zwiększeniu ruchu na stronie. Dowiedz się, dlaczego zarówno sklep internetowy, jak i inne witryny potrzebują bloga.   Jakie efekty można uzyskać, prowadząc bloga? Zwiększenie widoczności budowanie relacji z użytkownikiem zwiększenie ruchu na stronie kreowanie wizerunku eksperta zwiększenie sprzedaży   Blog firmowy a pozycjonowanie stron Prowadzenie bloga...

Na rynku reklamowym od zawsze istniała potrzeba zwiększania efektywności kampanii marketingowych. Od reklam outdoor i drukowanych przez telewizyjne i radiowe po reklamę w Internecie zawsze istniała potrzeba lepszego zaprezentowania swojej oferty, dotarcia do nowych klientów oraz osiągnięcia tego bez przepalania budżetów reklamowych. Czasy kiedy wklejaliśmy banner reklamowy na stronie w rozliczeniu za liczbę wyświetleń zaczynają powoli przechodzić do historii. Wzrost cen usług oraz ograniczone środki na reklamę wymuszają na nas optymalizację kampanii reklamowych. Jednym z głównych...

Prowadzenie sprawnych działań reklamowych od zawsze opierało się na dotarciu z przekazem do odpowiednich grup odbiorców. Kiedyś, aby to osiągnąć było trzeba wybrać odpowiednie kanały komunikacji jak prasa tematyczna, reklama TV na odpowiednich kanałach, reklama bilboardowa zamieszczona w miejscach odwiedzanych przez naszych potencjalnych klientów. Obecnie w erze Internetu opcje reklamowe znacząco się rozwinęły. Możliwość badania zachować użytkowników sieci pozwala nam sprawdzać jakie strony przeglądają, co na nich robią oraz ocenić jaki potencjał zakupowy posiadają. Opcji oraz...

Co to jest meta title? Jaki jest prawidłowy meta title? Automatyczne generowanie meta title, aktualizacja algorytmu Google Wpływ meta title na widoczność strony internetowej Jak ustawić unikalne meta title w Wordpressie Po mimo zmiany w wyszukiwarce widoczne jest stare meta title Podsumowanie Każda strona internetowa posiada tytuł, który widoczny jest w wyszukiwarce Google. Z początku może on się wydawać jako niepozornym elementem strony, lecz jego rola ma duże znaczenie w pozycjonowaniu. Dlatego w tym artykule dowiesz...

Każda osoba, która chce prowadzić efektywne kampanie reklamowe powinien pamiętać o odpowiednim zaplanowaniu i dopasowaniu swoich działań do rynku. Dobrze opisał to Sun Tzu w Sztuce Wojny. Parafrazując jego słowa „Kto zna klienta i zna swój produkt nie będzie zagrożony choć i stu starciach”. Nie chodzi tu oczywiście o zwalczanie klientów, a o ich efektywne pozyskiwanie. Jak określić grupy odbiorców? Jeszcze przed rozpoczęciem działań marketingowych niezbędne jest określenie tego co posiadamy i do kogo skierowany jest nasza oferta....

Czasami warto sięgnąć po nieco teorii, aby lepiej poruszać się w danej tematyce. Poniżej prezentujemy wyjaśnienie podstawowych pojęć oraz definicje terminów związanych z branżą SEO i SEM. Zapraszamy do lektury! 1. Co to jest SEO? SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania ukierunkowane na zagwarantowanie jak najwyższej pozycji strony internetowej w rankingu wyników danej wyszukiwarki. 2. Jakie korzyści daje SEO? SEO to kluczowa usługa w biznesie internetowym. Poprzez wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarek internetowych można zapewnić sobie ogromną rzeszę potencjalnych klientów....