Jak zdobyć 1 200 zł dla nowych klientów Google Ads? Ważna zmiana w Google Partners w 2022 roku
Google chce pomóc agencjom wspierać klientów korzystających z reklamy Google Ads. W tym celu zapowiedział na 2022 zmiany w programie partnerskim Google Partners. Wraz z ich wprowadzeniem nowi klienci będą mogli otrzymać 1 200 zł na prowadzenie działań w Google Ads.
Kiedy Google wprowadzi zmiany i kto z nich skorzysta?
Zmiany wejdą w życie w lutym 2022 i będą dotyczyły Partnerów, którzy spełnią kilka wymogów.
Dotychczasowe oferty będą dostępne do wykorzystania na kontach klientów do końca marca 2022 roku.
Co ulegnie zmianie?
Cała akcja nie jest czymś nowym. Jest to rozbudowa programu, który funkcjonował już wcześniej.
Dużemu zwiększeniu ulegnie kwota oferowana nowym klientom. Wcześniej było to 250 zł, obecnie będziemy mieli dostępne 1 200 zł. Tak jak wcześniej, aby uzyskać tą kwotę najpierw będzie trzeba ją wydać.
Przy tak dużym zwiększeniu kwoty niezbędne było wydłużenie czasu na osiągnięcie odpowiedniego poziomu wydatków. We wcześniejszej odsłonie mieliśmy limit czasowy 30 dni, obecnie zostanie on zwiększony do 60 dni na osiągnięcie niezbędnych kosztów.
Jak skorzystać z nowej promocji Google?
Aby móc skorzystać z oferty promocyjnej Google Partners należy spełnić kilka wymogów.
– Prowadzenie działań o odpowiedniej wartości – nowi klienci będą mogli otrzymać dodatkowe środki po wydaniu na prowadzone działania 1 200 zł.
– Ograniczony czas na skorzystanie z oferty – aby otrzymać kwotę 1 200 zł należy osiągnąć wydatki na tym poziomie w czasie do 60 dni.
– Partnerstwo – oferta przewidziana jest jedynie dla Partnerów Google oraz Partnerów Google Premium
Jak zakwalifikować się do programu?
Nowa oferta nie jest dostępna dla wszystkich. Aby z niej skorzystać należy spełnić poniższe wymagania:
– konto menedżera musi mieć status Partnera lub Partnera Premium,
– należy uruchomić funkcję „Oferty promocyjne”,
– na koncie nie można korzystać z innych promocji,
– konto musi być rozliczane w kraju w którym dostępna jest oferta promocyjna dla Partnerów Google,
– pierwsze wyświetlenie reklam na danym koncie miało miejsce w ciągu ostatnich 14 dni.