Top

Przewaga kampanii SEM nad reklamami tradycyjnymi.

SeoFly / Google Ads  / Przewaga kampanii SEM nad reklamami tradycyjnymi.
przewaga kampanii sem na tradycyjnymi

Przewaga kampanii SEM nad reklamami tradycyjnymi.

Będąc właścicielem firmy chcesz, żeby Twoja reklama była efektywna i powodowała zakup lub generowała kontakty sprzedażowe. Dlatego też, stając przed wyborem między kampanią SEM a reklamą tradycyjną, warto wziąć pod uwagę przewagę kampanii SEM w omówionych poniżej aspektach.

Mniej poświęconego czasu i mniejsze koszty reklamy

Narzędzia takie jak Google Analytics i planer słów kluczowych Google Ads pozwalają nam sprawdzić, jaka jest grupa osób najbardziej zainteresowanych zawartością, produktami, czy usługami na naszej stronie internetowej. Ich odpowiednie wykorzystanie znacznie skraca czas i zapobiega utraty środków przez odpowiednie zaplanowanie kampanii.

Używając planera słów kluczowych możemy estymować skuteczność reklamy na podstawie jej treści i rodzaju pod kątem wybranego przez nas budżetu.

Dzięki dokładności, szybkości wykonania reklamy (nasi eksperci od kampanii SEM potrafią przygotować reklamę w kilka dni) i wciąż rosnącej popularności sprzedaży online, kampanie SEM zyskują przewagę nad reklamami tradycyjnymi, których przygotowanie trwa dłużej, są droższe, estymacje są niedokładne a szczegółowa grupa docelowa jest często niemożliwa do osiągnięcia.

Możliwość doboru odpowiedniej grupy docelowej

Wybierając reklamę tradycyjną mamy ograniczone możliwości doboru grupy docelowej i, co za tym idzie, nasza reklama może trafiać do osób zupełnie nią niezainteresowanych. Nie warto ryzykować, że przypadkowy odbiorca ulotki, bądź słuchacz radia kupi nasz produkt, bądź usługę. Grupy odbiorców w kampaniach SEM mogą być dobrane szczegółowo, od wieku i lokalizacji, przez zainteresowania i hobby, po kategorie zawodu, czy wykształcenie.

Możliwym jest także wyświetlanie reklamy odbiorcom, którzy zainteresowali się naszą reklamą, ale nie zdecydowali się na zakup, bądź nie zdążyli dokończyć procesu kupna online – mowa tu o listach remarketingowych.

Reklama NON-STOP wszędzie oraz podgląd efektywności w każdej chwili

Będziesz płacił tylko za te godziny i dni działania reklamy, które wybierzesz, natomiast lokalizacja i zasięg reklamy to jakiekolwiek miejsce na świecie z użytkownikami podłączonymi do Internetu. Dodatkowo w każdej chwili masz podgląd efektywności reklamy. Przykładowo, jeśli osoby w wieku od 20 do 30 lat w Warszawie kupują Twoje produkty, to nasi specjaliści, reagując błyskawicznie, ulokują Twoje środki na reklamę na tą właśnie grupę docelową w Warszawie.

Zaangażowanie odbiorców

Reklama tradycyjna jest trwalsza, ale to reklama online powoduje większe zaangażowanie użytkowników. Reklamą online można łatwiej się podzielić np. poprzez udostępnienie linku do Twojej witryny w mediach społecznościowych, czy w prywatnych rozmowach na czacie. Posty reklamowe i reklamy produktowe można skomentować, a komentarze będą budować opinię i wspierać świadomość marki Twojej firmy w wirtualnej przestrzeni sprzedażowej tak, jak to dzieje się w przypadku naszych klientów.

Łatwe interakcje

Interaktywność w reklamie online jest częsta i łatwa. Przy wyświetlanych reklamach pojawiają się interaktywne przyciski do połączeń telefonicznych, wypełnienia formularzy czy umówienia spotkania. Skutkiem częstej interakcji reklama łączy większe grono osób z zasobami na naszej witrynie, czyli szczegółami produktu czy usługi, którą oferujemy. Wchodzenie w dialog z potencjalnym klientem za pomocą interakcji online powoduje większe zaangażowanie i skutecznie buduje świadomość marki.

Powyższe argumenty świadczą o przewadze kampanii SEM nad reklamą tradycyjną, co także potwierdzają opinie naszych klientów -> zapraszamy do zapoznania się z case studies.


Udostępnij

Agencja SeoFly powstała w 2013 roku i jest częścią grupy marketingowej Good One. Podoba Ci się nasz blog? Zapisz się do naszego newslettera. Chcesz, abyśmy pomogli Ci wypromować biznes? Skontaktuj się ;-) kom. 510796217 mail. kontakt@seofly.pl

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.