
Gdzie wyświetlają się reklamy Google ADS
Pewnie zastanawiasz się, gdzie reklama Google Ads mogłaby się pojawić, aby dotrzeć do Twoich przyszłych klientów? Już wyjaśniamy.
Google oferuje 5 przestrzeni reklamowych, w których możemy tworzyć kampanie promujące Twoje produkty czy usługi.
Każdy z tych kanałów ma swoją specyfikę, możliwości i zalety.
- Sieć wyszukiwania, czyli pokaż się tam gdzie Cię szukają
Reklamy w sieci wyszukiwania pojawiają się, gdy użytkownicy wprowadzą wybrane słowa kluczowe.
Reklama pojawia się bezpośrednio na górze (nad wynikami organicznymi) i na dole strony wyszukiwarki.
Jest to najściślejsza przestrzeń reklamowa, ponieważ reklamy pojawiają się tylko, gdy użytkownicy wpisują słowa kluczowe podczas wyszukiwania określonej usługi lub produktu. - Reklama Display, czyli od oczu do koszyka.
Reklamy displayowe to nic innego jak reklamy graficzne. Charakteryzują się bardzo niskim kosztem i szerokim zasięgiem. Wyświetlają się, gdy dany użytkownik jest zainteresowany usługą, tzn. wpisał wcześniej określone słowa kluczowe lub należy do grupy odbiorców zainteresowanych Twoją usługą.
Pojawiają się w sieci reklamowej GDN (Google Display Network), czyli zestawie ponad 2 milionów witryn, filmów i aplikacji (np. na portalach typu wp.pl lub onet.pl)
Reklamy graficzne w sieci reklamowej docierają do ponad 90% internautów na świecie. - Discovery
Jest bardzo podobna do przestrzeni display jednak wyświetla się w zupełnie innych miejscach.
Dzięki Discovery możesz dotrzeć do dużej liczby odbiorców na YouTube, Discover Cards i Gmailu. W ten sposób możesz przyciągnąć swoją ofertą wielu nowych odbiorców i przypomnieć stałym klientom o swojej ofercie. - YouTube
Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklam w filmach YouTube oraz witrynach i aplikacjach partnerskich.
Reklamy wideo mają bardzo uniwersalne zastosowanie, mogą być wykorzystane w kampaniach zasięgowych, ale równie dobrze sprawdzą się w remarketingu.
Świetnym przykładem ich użycia, może być wyświetlanie reklam w filmach Twojej konkurencji - Reklamy Produktowe
Reklamy produktowe są niczym innym jak ofertą produktu wyświetlaną się na podstawie danych z Merchant Center.
Google sam dobierze odpowiedni produkt do wyszukiwanej przez użytkownika frazy, a następnie go wyświetli w karcie Zakupów , wyszukiwarce Google – obok wyników wyszukiwania (lub nad nimi), w Grafice Google, a także w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google.
Co ważne reklamy produktowe wyświetlają się niezależnie od reklam tekstowych.
Potrzebujesz reklamy – zobacz naszą ofertę https://seofly.pl/oferta/kampanie-google-ads-adwords/
Wiecej informacji
https://support.google.com/google-ads/answer/1704373?hl=pl