01-231 ul. Płocka 9/11B Warszawa (Wola)

Top

Gdzie wyświetlają się reklamy Google ADS

SeoFly / Google Ads  / Gdzie wyświetlają się reklamy Google ADS

Gdzie wyświetlają się reklamy Google ADS

Pewnie zastanawiasz się, gdzie reklama Google Ads mogłaby się pojawić, aby dotrzeć do Twoich przyszłych klientów? Już wyjaśniamy.
Google oferuje 5 przestrzeni reklamowych, w których możemy tworzyć kampanie promujące Twoje produkty czy usługi.
Każdy z tych kanałów ma swoją specyfikę, możliwości i zalety.

  1. Sieć wyszukiwania, czyli pokaż się tam gdzie Cię szukają
    Reklamy w sieci wyszukiwania pojawiają się, gdy użytkownicy wprowadzą wybrane słowa kluczowe.
    Reklama pojawia się bezpośrednio na górze (nad wynikami organicznymi) i na dole strony wyszukiwarki.
    Jest to najściślejsza przestrzeń reklamowa, ponieważ reklamy pojawiają się tylko, gdy użytkownicy wpisują słowa kluczowe podczas wyszukiwania określonej usługi lub produktu.
  2. Reklama Display, czyli od oczu do koszyka.
    Reklamy displayowe to nic innego jak reklamy graficzne. Charakteryzują się bardzo niskim kosztem i szerokim zasięgiem. Wyświetlają się, gdy dany użytkownik jest zainteresowany usługą, tzn. wpisał wcześniej określone słowa kluczowe lub należy do grupy odbiorców zainteresowanych Twoją usługą.
    Pojawiają się w sieci reklamowej GDN (Google Display Network), czyli zestawie ponad 2 milionów witryn, filmów i aplikacji (np. na portalach typu wp.pl lub onet.pl)
    Reklamy graficzne w sieci reklamowej docierają do ponad 90% internautów na świecie.
  3. Discovery
    Jest bardzo podobna do przestrzeni display jednak wyświetla się w zupełnie innych miejscach.
    Dzięki Discovery możesz dotrzeć do dużej liczby odbiorców na YouTube, Discover Cards i Gmailu. W ten sposób możesz przyciągnąć swoją ofertą wielu nowych odbiorców i przypomnieć stałym klientom o swojej ofercie.
  4. YouTube
    Kampanie wideo umożliwiają wyświetlanie reklam w filmach YouTube oraz witrynach i aplikacjach partnerskich.
    Reklamy wideo mają bardzo uniwersalne zastosowanie, mogą być wykorzystane w kampaniach zasięgowych, ale równie dobrze sprawdzą się w remarketingu.
    Świetnym przykładem ich użycia, może być wyświetlanie reklam w filmach Twojej konkurencji
  5. Reklamy Produktowe
    Reklamy produktowe są niczym innym jak ofertą produktu wyświetlaną się na podstawie danych z Merchant Center.
    Google sam dobierze odpowiedni produkt do wyszukiwanej przez użytkownika frazy, a następnie go wyświetli w karcie Zakupów , wyszukiwarce Google – obok wyników wyszukiwania (lub nad nimi), w Grafice Google, a także w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google.
    Co ważne reklamy produktowe wyświetlają się niezależnie od reklam tekstowych.

Potrzebujesz reklamy – zobacz naszą ofertę https://seofly.pl/oferta/kampanie-google-ads-adwords/

Wiecej informacji

https://support.google.com/google-ads/answer/1704373?hl=pl

Wykonaj bezpłatny audyt SEO swojej strony już Teraz!
Wprowadź adres URL swojej strony głównej lub dowolnej strony w swojej domenie i otrzymaj raport o jej działaniu w ciągu 30 sekund.








Share
Brak komentarzy

Skomentuj