
Zdejmowanie filtra ze strony
Filtr Google
– to problem, który może mieć istotny wpływ na biznes lub projekt, jaki chcesz realizować. Za co strony otrzymują filtr lub ban Google? Przeważnie podpada się z powodu działań niezgodnych z oficjalnymi wytycznymi Google dotyczącymi prowadzenia i promocji strony www. Mówiąc inaczej, sprowadza się to przede wszystkim do próby nieumiejętnego wpłynięcia na obiektywność wyników generowanych przez algorytm wyszukiwarki. Z tego względu, zalecana jest optymalizacja i pozycjonowanie stron w naturalny sposób ukierunkowany na podnoszenie komfortu użytkownika, do czego zachęca amerykański potentat. Niektórzy jednak idą na skróty lub działają w nieprzemyślany sposób, co skutkuje tym, że zostaje nałożona na naszą stronę kara i wpadamy wpadają we wspomniany filtr w Google. Przejawia się to:
- brak wzrostów pozycji przez dłuższy czas, pomimo prowadzonych działań,
- radykalnym obniżeniem pozycji, na których znajduje się przedmiotowa strona www,
- lub kompletnym usunięciem jej z wyników podawanych przez Google.
Filtr od Google dzielimy na algorytmiczny – czyli nadany automatycznie przez system, oraz filtr ręczny – otrzymany manualnie na bazie analizy dokonanej przez zespół Google ds. jakości wyników wyszukiwania. Praktyczne przyczyny bywają różne, np. pozyskanie linków ze stron, które uznawane są za serwisy niskiej jakości, używanie automatycznych narzędzi do zdobywania tychże czy partycypowanie w Systemach Wymiany Linków. Gdy już dojdzie do takiej sytuacji, pozostaje kluczowe pytanie: jak wyjść z filtra Google?
Profesjonalne zdejmowanie filtrów Google
Jeśli zależy nam na poprawieniu sytuacji konkretnej domeny, należy podjąć wszelkie kroki by uskutecznić wyjście z filtra. Google to, niestety, ogromna machina, która bierze pod uwagę szereg czynników. Zadaniem firmy, która posiada odpowiednie doświadczenie i wie jak usunąć filtr Google jest weryfikacja historii strony i określenie przyczyny filtra, skrupulatna analiza wszystkich linków, prowadzących do ukaranej strony, a w kolejnym kroku, zrzeknięcie się tych, które działają na jej szkodę. Czynność tą wykonuje się w oparciu o Google Search Console i dostępne tam narzędzie disavow tool. Ponadto, zalecane jest wdrożenie audytu, dzięki któremu serwis będzie miał szansę nie tylko powrócić do indeksu wyszukiwarki, ale również uplasować się w nim na wyższych miejscach.
Zdejmowanie filtra Google – najczęstsze pytania
Czy na taką usługę jest gwarancja? Jak długo trwa usuwanie filtra? Czy będzie opłacało mi się czekać? A może lepiej porzucić feralną stronę i zacząć od nowa?
To bardzo ważne pytania, na które trudno wskazać jednoznaczne odpowiedzi. Każdy serwis to oddzielna historia oraz inne rokowania. Ze swej strony, jesteśmy w stanie zaoferować:
- wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zajmowaniu się filtrami od Google,
- bezpłatną wstępną analizę sytuacji strony,
- wycenę opartą o model success fee, gdzie ciężar płatności jest uzależniony od efektu w postaci zdjęcia filtra.
Usuwanie filtra Google – odpowiemy na Twoje wątpliwości!
Współpraca z nami przyniesie Ci szereg korzyści w postaci: poszerzenia zakresu wiedzy dot. e-marketingu, wsparcia w kryzysie jakim jest opisana sytuacja, a także rozwiązanie jak wyjść z filtra Google. Każdy dzień nieobecności w czołówce wyników przeglądanych przez użytkowników to niepotrzebna strata – zmień to i stań się widoczny dla potencjalnych klientów!
ToTemat
26 grudnia 2023 at 11:57W mojej ocenie wyjście z filtra jest bardzo trudne lub często niemożliwe. Sprawa jest prosta, google nie zależy na jakości wyników bo nie określa nigdy co jest powodem fltra. A nie określa bo może nie być powodu, nie spodobają mu się treści na przykład – do czego też wprowadza EEAT – aby zamykać ustawa ludziom co mają inne zdanie niż te co ma być oficjalne. Google manipulowało wynikami przecież w pandemii i to każdy wie, więc tam nie było filtra i topili strony. Warto więc zmienić monopol google na różne inne wyszukiwarki.