Top

ROAS – Return On Advertising Spend

SeoFly / ROAS – Return On Advertising Spend

ROAS – Return On Advertising Spend

Zwrot z wydatków na reklamę. Strategia ustalania stawek łącząca koszt kampanii ze zwrotem ze sprzedaży. ROAS opisuje wielokrotność wydatków, które przyczyniły się do uzyskania przychodu.

Obliczanie ROAS wygląda następująco:
ROAS = (Koszt kampanii/Przychód ze sprzedaży)*100%

Przykład:
jeśli wydaliśmy na kampanię 1 000 zł i uzyskaliśmy z niej przychód na poziomie 5 000 zł parametr ten liczymy następująco:
ROAS = (5 000 zł / 1 000 zł) * 100% = 5 * 100% = 500%


Udostępnij

Agencja SeoFly powstała w 2013 roku i jest częścią grupy marketingowej Good One. Podoba Ci się nasz blog? Zapisz się do naszego newslettera. Chcesz, abyśmy pomogli Ci wypromować biznes? Skontaktuj się ;-) kom. 510796217 mail. kontakt@seofly.pl