Top

Newsy

SeoFly / Newsy (Page 2)

Wydział Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych opublikował wiele nowych materiałów dowodowych, w tym wewnętrzne prezentacje Google, dokumenty i e-maile związane z rankingiem w Google Search. Poniżej omówione jest siedem z nich, które konkretnie dotyczą elementów rankingu Google Search. 1. Życie kliknięcia (interakcja użytkownika) Pierwsza...

Witajcie, mamy świetną wiadomość :) Agencja SEOFLY właśnie otworzyła swój kanał na YouTube! SEOFLY to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tematyce (SEO, SEM) od 10 Lat. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i skutecznym strategiom pomaga swoim klientom osiągać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania...

Google cały czas rozbudowuje swoje narzędzia reklamowe sprawiając, że tworzenie efektywnych kreacji jest coraz łatwiejsze. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia kreacji jest kolejnym krokiem w rozbudowie Google Ads. Teksty reklamowe przygotowane przez AI Sztuczna inteligencja (AI) już od jakiegoś czasu podbija rynek...

Mamy doprecyzowane zasady pokazywania ceny na 30 dni przed obniżką wynikającej z Omnibusa. Co się UOKiK nie podoba: - Podawanie aktualnej ceny sprzedaży i ceny przekreślonej bez zamieszczenia informacji, czym jest cena przekreślona. - Podawanie aktualnej ceny sprzedaży i ceny przekreślonej, przy...

Sea, właściciel platformy Shopee, 13 stycznia zakończy działalność w Polsce, informuje agencja Bloomberg. Na stronie https://shopee.pl/m/closing pojawiło się oświadczenie następującej treści: Drodzy Użytkownicy Shopee, Z żalem informujemy, że platforma Shopee Polska kończy działalność. Od 13. stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za...

Black Friday już 25 listopada 2022 r.   Black Friday wypada w ostatni piątek listopada każdego roku, czyli 25 listopada 2022 r. To długo wyczekiwany dzień przez łowców cenowych okazji. Black Friday dla branży e-commerce to gorący okres. Sklepy prześcigają się w...

Jedną z pierwszych rzeczy, na którą użytkownicy zwracają uwagę, to opinie o firmie lub produkcie. Te recenzje mogą zachęcić do zakupu lub skutecznie do niego zniechęcić. Ważne jest, aby prowadzić stały monitoring opinii, jakie dodają klienci do wizytówki, którą zarządzasz....

Rozwój form reklamowych, które można wykorzystać w Internecie wyraźnie przyspiesza. Emisja reklam tekstowych lub bannerów graficznych w sieci już nie wystarcza w celu osiągnięcia celów kampanii reklamowej. Odbiorcy na tyle się do nich przyzwyczaili, że przestają je zauważać. Są to...

18 sierpnia 2022 na twiterze zapowiedziano opublikowanie nowej aktualizacji algorytmu nazwanej “helpful content update”. W założeniu ma ona promować treści oryginalne, pomocne dla czytających pisane pod użytkownika a nie służące głownie zbieraniu ruchu z wyszukiwarki. Jest to nowy typ algorytmu...

Wszystko wskazuje na to, że kolejna zachodnia korporacja zniknie z rosyjskiego rynku. Zgodnie z informacjami agencji Reuters 18 maja 2022 spółka zależna zajmująca się obsługą Google w Rosji planuje ogłosić upadłość. Wynika to z przejęcia przez komorników kont bankowych Google.   Przyczyny...

Unijna dyrektywa Omnibus powinna zacząć obowiązywać od 28 maja 2022 r. Co to oznacza dla konsumentów i przedsiębiorców? Najważniejsze zmiany dotyczą podawania cen i warunków promocji w sklepach stacjonarnych i internetowych. Klient musi być poinformowany o wszystkich zmianach cen w ciągu...

Trwająca od 24 lutego 2022r. wojna w Ukrainie odcisnęła się wyraźnie na sytuację panującą na rynku reklamowym. Sankcje, które zostały nałożone przez różne państwa, firmy oraz instytucje wpłynęły na dostęp do usług reklamowych w Rosji.   Reakcja ze strony Google Jedną z firm,...

Jak podaje oficjalny blog Google, w przyszłym roku Universal Analytics (UA) zostanie zastąpiony przez Google Analytics 4 (GA4). To korzystna zmiana, bowiem nowa wersja narzędzia jest zoptymalizowana pod kątem zmian w zachowaniach konsumentów na przestrzeni lat oraz uwzględnia potrzeby lepszej...