Kawał czasu, który mam nadzieję, dobrze został przeze mnie wykorzystany, na zrealizowanie dziesiątek projektów z szerokiej gamy branż. Zarówno od promocji biznesów lokalnych, poprzez mniejsze i większe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa międzynarodowe, także na rynkach zagranicznych. Sklepy internetowe, promocja witryn, usług, aplikacji, na różnorakich oprogramowaniach i w różnych wyszukiwarkach (nie tylko Google, ale również m.in. Baidu czy Yandex), nie stanowią dla mnie tajemnic, a każde nowe wyzwanie skutkuje jedynie coraz większym motorem do działań.
Mocno angażuję się w każdy projekt, patrząc całościowo nie tylko pod kątem SEO, ale również wykorzystując inne umiejętności z zakresu marketingu internetowego. Uważam, że kompleksowa strategia działań potrafi przynieść najlepsze efekty, dlatego też rozwijam swoje umiejętności nie tylko „aktualizując” posiadaną wiedzę, ale szczególnie, rozwijając ją o kolejne zagadnienia (SEM, front-end development, czy też szeroko pojęty digital marketing), które mogą przynieść korzyść Klientowi.
Uważam, że dobry SEOwiec musi być wszechstronny w różnorodnych formach promocji w internecie. To jednak SEO, sensu stricto, jest najbliższe moim zainteresowaniom i najchętniej realizuję projekty z tej dziedziny, oczywiście nie zapominając nigdy o innych możliwościach działań reklamowych, korzystając z nabytej wiedzy i doświadczenia.
Posiadam również wieloletnie (praktyczne) doświadczenie jako przedsiębiorca, przez co zdecydowanie łatwiej jest mi zrozumieć cele Klientów oraz zaproponować jak najlepsze rozwiązania. Lubię pracować z w pełni świadomym Klientem, stąd podczas współpracy nie tylko prowadzę transparentne działania, ale jednocześnie doradzam, opiniuję i edukuję, w szeroko rozumianym temacie e-commerce. Klienci zawsze mogą liczyć na moją konsultację i pomoc – także w tematach daleko wykraczających poza SEO.
Prywatnie fascynat łucznictwa, broni białej i palnej (sportowo) oraz filmowych gadżetów kolekcjonerskich.