01-231 ul. Płocka 9/11B Warszawa (Wola)

Top

Jak nadać dostęp do Profilu Firmowego Google (wizytówka Google Maps)

SeoFly / Porady  / Jak nadać dostęp do Profilu Firmowego Google (wizytówka Google Maps)

Jak nadać dostęp do Profilu Firmowego Google (wizytówka Google Maps)

Wielokrotnie podczas działań promocyjnych w internecie, przydarzy się okazja w której konieczne będzie przydzielenie, tudzież nadanie dostępu do usługi Profil Firmowy Google (nazywanej również: wizytówką Google lub wizytówką w mapkach Google).

Jeżeli nie posiadacie jeszcze Profilu Firmowego Google, a specyfika Waszego biznesu wskazuje abyście go posiadali, sugeruję jak najszybciej to nadrobić 🙂 Tutaj krótki i przejrzysty poradnik w jaki sposób założyć wizytówkę Google (Profil Firmowy Google):

Jak założyć wizytówkę Google Maps i czy jest ona darmowa?

Jak nadać dostęp do Profilu Firmowego Google innemu użytkownikowi

Wracając do tematu, poniżej krótka ale jednocześnie niezwykle intuicyjna instrukcja, w jaki sposób dodać nowego użytkownika do wizytówki Google (Profilu Firmowego Google):

  1. Należy wejść na stronę: https://www.google.com/intl/pl_pl/business/
  2. W prawym górnym rogu klikamy „Zaloguj się”
    Profil Firmowy Google - zaloguj się
  3. Pojawi nam się lista Profili, którymi zarządzamy, należy kliknąć w nazwę profilu lub w przycisk: „Zobacz Profil”
    wybór profilu firmowego Google
  4. Zostaniemy przeniesieni do widoku wyników organicznych Google, gdzie pierwszym wynikiem będzie panel do zarządzania naszym Profilem Firmowym Google. Aby dodać nowego użytkownika, mającego dostęp do wybranego profilu, należy kliknąć w „trzy kropeczki” w prawym górnym rogu panelu. Poniżej oznaczyłem ten element na print screenie:
    panel - dostęp do Profilu Firmowego Google
  5. Z rozwiniętego Menu wybieramy: „Ustawienia profilu firmy”
  6. Wybieramy opcję: „Użytkownicy i dostęp”:
    Profil firmowy Google - ustawienia profilu firmy
  7. Teraz widzimy wszystkie dostępy osób, wraz z poziomem uprawnień, które mogą zarządzać Wizytówką Google (Profilem firmowym Google).
  8. Aby dodać nowa osobę i nadać jej dostęp, klikamy w lewym górnym roku na: „Dodaj”, a następnie wpisujemy jej adres mailowy (powiązany z usługami Google) oraz określamy poziom dostępu (szczegóły poniżej).
  9. Cały proces kończymy poprzez kliknięcie „zaproś”. Tym samym dana osoba otrzyma maila z zaproszeniem, w którym musi potwierdzić poprzez kliknięcie w maila „przyjęcie” dostępu do Profilu Firmowego Google (przycisk „Zaakceptuj”). Takie zaproszenie jest terminowe i wygasa po pewnym czasie.
  10. Gotowe 🙂 Nowo zaproszona osoba ma już dostęp do Profilu Firmowego Google 🙂

 

Poziomy dostępu Profilu Firmowego Google (wizytówka Google):

Właściciel: pełny dostęp do Profilu firmowego Google (wizytówki Google), gdzie użytkownik poza wprowadzaniem zmian w samym profilu wizytówki Google może również edytować, dodawać, usuwać oraz przenosić uprawnienia dostępu właścicielskiego i menedżerskiego.

Menedżer: ograniczony dostęp który pozwala na zarządzanie wizytówką Google, bez możliwości zmian i przenoszenia uprawnień dostępu do PFG.

 

Szukasz kompleksowego poradnika z wizytówki w Profilu Firmowym Google? Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy Ebook: https://seofly.pl/ebook-google-maps/

Zapraszamy 🙂

 

Wykonaj bezpłatny audyt SEO swojej strony już Teraz!
Wprowadź adres URL swojej strony głównej lub dowolnej strony w swojej domenie i otrzymaj raport o jej działaniu w ciągu 30 sekund.






Analiza techniczna stron internetowych, optymalizacja, tworzenie strategii działań e-commerce, znajomość najnowszych trendów, narzędzi oraz elastyczność i gotowość na zmiany algorytmiczne Google - to i o wiele więcej stanowi moją pracę zawodową a jednocześnie hobby od 2008 roku. Posiadam praktyczne doświadczenie jako przedsiębiorca, przez co zdecydowanie łatwiej jest mi zrozumieć cele Klientów oraz zaproponować im jak najlepsze rozwiązania. Lubię pracować z w pełni świadomym Klientem, stąd podczas współpracy nie tylko prowadzę transparentne działania, ale jednocześnie doradzam, opiniuję i edukuję, w szeroko rozumianym temacie e-commerce. Klienci zawsze mogą liczyć na moją konsultację i pomoc - także w tematach wykraczających poza SEO. Prywatnie fascynat łucznictwa, broni białej i palnej (sportowo) oraz filmowych gadżetów kolekcjonerskich.

Brak komentarzy

Skomentuj