Klient zwrócił się do nas po pomoc w poprawieniu wyników widoczności i ruchu na stronie swojej Kliniki. Temat był nieco nietypowy, gdyż jest to prywatna klinika działająca w Londynie, jednakże mająca za zadanie trafić przede wszystkim do tamtejszej Polonii. W związku z powyższym, w działaniach optymalizacji i pozycjonowania skupialiśmy się na SEO w wyszukiwarce Google.pl – na polskojęzyczne frazy.
Z początkiem współpracy, po ustaleniu celów Klienta, przystąpiliśmy pierw do audytu witryny, następnie analizy i doborze odpowiednich fraz kluczowych, gruntownej optymalizacji i opracowaniu strategii. Wszystkie powyższe działania zostały wdrożone w pierwszym miesiącu współpracy, a w późniejszym czasie mogliśmy już skupić się bezpośrednio na działaniach SEO (zarówno off-site jak i on-site).
Dalsze działanie związanie z pozycjonowaniem obejmowały:
– Optymalizacja strony internetowej (stałe działanie comiesięczne, dostosowując witrynę do aktualnych wyników oraz ewentualnych zmian algorytmicznych wyszukiwarki Google)
– Korekta meta danych w ramach poszczególnych podstron
– Uporządkowanie i rozbudowa profilu linkowego
– Wdrożenie poprawek programistycznych i rozbudowa witryny o nowe funkcjonalności
– Wdrażanie strategii linkowania (linkbuilding)
Dzięki zaufaniu Klienta dla naszych działań i sugestii, po wdrożeniu zmian optymalizacyjnych i uporządkowaniu profilu linkowego, w krótkim czasie (około 2 miesięcy) osiągnęliśmy niemalże 5 krotne wzrosty widoczności w TOP 50 i TOP 3, oraz 10 krotne w ramach TOP 10 wyników.
TOP 3 / TOP 10 / TOP 50:
Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost ilości użytkowników na witrynie na poziomie 120-220% w porównaniu r/r.
Poniżej zestawienie pozycji w Google na poszczególne frazy z początku współpracy (wyniki po lewej stronie) i wynik po 6 miesiącach (po prawej stronie czerwonej kreski):
Podczas współpracy zostały wypracowane wzrosty na niemalże każdej frazie kluczowej.
Współpraca ze świadomym Klientem, który oczekuje wyraźnie sformułowanych efektów to czysta przyjemność dla nas, a jednocześnie, jak widać z niniejszego Case Study – pozwala wypracować bardzo konkretne efekty 🙂
* wrażliwe dane jak i szczegółowe informacje zostały z wykresów usunięte, celem nie udostępniania publicznie danych witryny, a pozostawione zostały jedynie dane ukazujące bezpośrednio efekt naszych działań.
Opiekun projektu: Jakub Kuszyński
Wykonaj bezpłatny audyt SEO swojej strony już Teraz!
Wprowadź adres URL swojej strony głównej lub dowolnej strony w swojej domenie i otrzymaj raport o jej działaniu w ciągu 30 sekund.