Zadaniem agencji było pozycjonowanie strony internetowej na wybrane przez klienta słowa kluczowe. W pierwszym miesiącu działań istotne było koordynowanie działań związanych z wdrożeniem nowej wersji strony. Dało to początek pracom związanym z wprowadzeniem strony na poszczególne hasła w wynikach wyszukiwania Google. Dalsze działanie związanie z pozycjonowaniem obejmowały:
– Optymalizacja strony internetowej
– Zapobiegnięcie duplikacji treści na innych domenach
– Przygotowywanie treści na stronę internetową
– Tworzenie treści publikacji w porozumieniu z Klientem
– Dodawanie aktualności w wizytówce Google Maps
– Wykonanie marketingu szeptanego
Prace przyniosły oczekiwane rezultaty. Po wdrożeniu zaleceń optymalizacyjnych i ponownej indeksacji strona zaczęła pojawiać się w top10 na kolejne słowa kluczowe. W pierwszych miesiącach pozycjonowania strona zaczęła znajdować się w czołówce na ponad 60 słów kluczowych. Dalsze prace pozwoliły wprowadzić stronę internetową w TOP10 pozycji na kolejne słowa kluczowe. Działania związane z pozycjonowaniem strony skutkowały również znaczącym wzrostem widoczności po aktualizacji algorytmu Google, która miała miejsce 12-13 marca.