Celem działań Agencji było rozpoczęcie występowania strony w czołówce na słowa kluczowe, które dotyczyły poszczególnych usług medycznych. Dlatego na początku działań związanych z pozycjonowaniem strony została przeprowadzona jej optymalizacja, która następnie była rozszerzana wraz z rozwojem strony internetowej.
W wyniku aktualizacji algorytmu, która ukierunkowana była pod branżę medyczną, nastąpił spadek strony w wynikach na część haseł. Jednak wykorzystana wówczas wiedza i doświadczenie sprawiły, że strona zaczęła powracać na dotychczasowe pozycje.
Pozycjonowanie strony obejmowało następujące działania:
– Optymalizację strony internetowej
– Wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych na stronie
– Tworzenie treści publikacji na potrzeby linkbuildingu
– Wykonanie marketingu szeptanego
Wykonaj bezpłatny audyt SEO swojej strony już Teraz!
Wprowadź adres URL swojej strony głównej lub dowolnej strony w swojej domenie i otrzymaj raport o jej działaniu w ciągu 30 sekund.