Kampanie Google Ads (AdWords) naprawdę działają.
Jednym z przykładów jest klient „Wydaj z Nami’’. Firma ta umożliwia wydanie własnej książki i, jak się okazało, nie brakuje domorosłych pisarzy z takim marzeniem.
Współpracę z wydawnictwem zaczęliśmy od zaproponowania kampanii na sieć wyszukiwania. Po zaproponowaniu słów kluczowych oraz ustaleniu wszystkich szczegółów zabraliśmy się do pracy. Kampania reklamowa została przygotowana, uruchomiona i optymalizowana.
Po pewnym okresie, zostały wyciągnięte statystyki z kampanii i nowe propozycje zostały wysłane do klienta.
W odpowiedzi uzyskaliśmy następującą wiadomość od Klienta:
Mamy bardzo dużo zapytań, reklama działa skutecznie. Od marca 250 zapytań, to więcej niż przez ostatnie 5 lat (co najmniej).
Sukcesem jest dobre poznanie biznesu Klienta, zrozumienie go i wyselekcjonowanie optymalnych fraz podczas budowy kampanii.