Agencji powierzono zadanie zwiększenia zasięgu oraz grona odbiorców portalu parentingowego Raczkujemy.pl. Prace obejmowały przede wszystkim pozycjonowanie w tzw. ,,długim ogonie” (long tail) czyli ukierunkowane na wprowadzenie strony do czołówki wyników na dużą liczbę bardziej złożonych i precyzyjnych fraz. Zakres tych działań można podzielić na następujące elementy:
– optymalizacja zawartości na poziomie poszczególnych artykułów
– współtworzenie treści we współpracy z redakcją serwisu
– pozyskiwanie wartościowych linków do strony
– analiza ruchu na stronie w oparciu o GSC oraz Google Analytics
W kontekście tego projektu warto wspomnieć, że główne źródło trafficu przedmiotowej strony pochodzi z tzw. organica czyli naturalnych wejść na stronę, będących wynikiem znalezienia serwisu w Google. Oglądalność portalu ulega systematycznemu wzrostowi i stanowi bezpośredni efekt prac agencji, która nie ma dodatkowego wsparcia w postaci płatnej promocji strony np. w formie kampanii PPC.