Top

Pozycjonowanie sklepów

SeoFly / Oferta / Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepu internetowego

systematycznie zwiększaj liczbę odwiedzin Klientów

Pozycjonowanie sklepów internetowych w kompleksowy sposób

Pozycjonowanie sklepu to podstawa w budowaniu zyskownego biznesu w Internecie. Kluczem do sukcesu jest tu dywersyfikacja źródeł sprzedaży i obok płatnych kampanii Google Ads, promocji w mediach społecznościowych i marketingiem bezpośrednim, niezbędna jest dobra widoczność w wynikach wyszukiwania. Samo uruchomienie sklepu internetowego jest jednak dopiero początkiem drogi do uzyskania dobrych pozycji na hasła związane ze sprzedawanymi produktami.

Czym pozycjonowanie sklepów różni się od standardowych działań SEO?

  • Szczególne znaczenie ma systematyczne tworzenie unikalnych treści w postaci bloga, opisów produktów lub opisów kategorii produktów
  • Przemyślana strategia przy doborze fraz kluczowych decyduje o szybkości osiąganych wyników, np. nacisk na tzw. długi ogon i frazy produktowe
  • Skala działań jest większa – przeważnie pracuje się tu na dużo większej ilości haseł niż w przypadku typowej strony firmowej
  • Optymalizacja grafik pod SEO oraz jakość zdjęć produktowych
  • Kanał Youtube – w wielu branżach stanowi świetny kanał sprzedaży oraz pozyskiwania ruchu, obszar wskazany do optymalizacji SEO
  • Responsywność i szybkość sklepu – sprzedaż online z urządzeń mobilnych może stanowić nawet ponad 80% ruchu w Twoim sklepie, konieczne jest więc zadbanie właśnie o ten aspekt serwisu
pozycjonowanie sklepu online

Pozycjonowanie sklepu online – koszt, opinie, pomysły

Jak wypozycjonować sklep online? Efektywna współpraca SEO wymaga dziś ścisłej współpracy na linii agencja – Klient. W swojej pracy kompleksowo analizujemy sytuację danego projektu i udoskonalamy go, tak aby sklep był możliwie najlepiej oceniany przez algorytm Google. Oprócz systematycznej optymalizacji i rozbudowie treści w sklepie internetowym, budujemy również jego pozycje rankingową poprzez zdobywanie wartościowych i adekwatnych linków do poszczególnych produktów w sklepie, kategorii, bloga oraz strony głównej przedmiotowej strony.

Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań. Pamiętaj, że chętnie ocenimy sytuację Twojego sklepu, podpowiemy w jakim kierunku warto udać się z pomysłami oraz na jakie hasła warto starać się pojawiać jak najwyżej. Wstępna konsultacja nic nie kosztuje, a możesz zdobyć porcję bardzo przydatnej wiedzy!

pozycjonowanie sklepu internetowego