Top

Szkolenie z Google Analytics

SeoFly / Newsy  / Szkolenie z Google Analytics

Szkolenie z Google Analytics

W dniach 29-30 V bieżącego roku odbyły się kolejne szkolenia z cyklu Akademia Google, na które „wystawiliśmy nasz zespół” (100% składu). Tym razem poszerzaliśmy swą wiedzę i doskonaliliśmy nasze umiejętności z analityki webowej. Rzecz jasna, narzędziem,  „na którym pracowaliśmy” było Google Analytics.

Szkolenie prowadzili Mariusz Michalczuk oraz Kamila Szklarz obydwoje z Conversion.

Dzień pierwszy

Tradycyjnie już pierwszy dzień był poświęcony zagadnieniom podstawowym. W tym przypadku były to następujące kwestie:

– co warto mierzyć w GA?

– instalacja oraz prawidłowa konfiguracja Google Analytics

– pojęcia, metryki oraz wskaźniki w GA

– przykłady użycia

Dzień drugi

Drugi dzień szkolenia był poświęcony zaawansowanym sposobom wykorzystania GA w analityce webowej. Obejmowało ono następujące zagadnienia:

– przegląd zaawansowanych funkcjonalności GA

– sposoby ich wykorzystania w praktyce

– tips and tricks

– jak w praktyce ocenić efektywność naszych kampanii?

Wrażenia

Samo szkolenie było przygotowane znakomicie pod względem doboru i sposobu prezentacji. A że przy tym zarówno  Mariusz Michalczuk, jak i Kamila Szklarz, okazali się być osobami kontaktowymi (wbrew obawom, że skoro analitycy, to pewnie niezbyt otwarci), to ze szkolenia można było na prawdę wynieść bardzo duży zasób wiedzy i tej teoretycznej, i tej praktycznej.


Jestem współzałożycielem agencji i koordynuję prace całego zespołu. Poza SEO, posiadam wieloletnie doświadczenie w copywritingu oraz public relations. Mam nadzieję, że podobał Ci się mój artykuł. Z chęcią odpowiem na każde pytanie dotyczące naszej pracy oraz projektów. Zapraszam do kontaktu! kom. 510796217 mail. korneliusz@seofly.pl

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.